Guest Svart 13.April.2020 Del på Facebook Svart 13.April.2020 Vaskinga og varminga kan jeg være med på at er en fordel, men ingen dame slipper til på kjøkkenet mitt :) Sitér dette innlegget Link to post
rm84 Svart 13.April.2020 Del på Facebook Svart 13.April.2020 hvis du syns det blir mye ball å ha tauet i vaskemaskina så er et triks å «fingerhekle» det slik at det ikke blir så mye vas å ta opp igjen. Det funker like bra å bruke varmtvann i bøtte på dekk i båten med Milo, som å ta det med inn i maskina. Her hørt rykter om at flere campingvogn-folk baserer klesvasken på bøtter i vogna og en bumpy ride. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 13.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2020 (redigert) 1 hour ago, rm84 said: Det funker like bra å bruke varmtvann i bøtte på dekk i båten med Milo, som å ta det med inn i maskina. Nå er det opprinnelige spørsmålet mitt ganske gammelt og ikke aktuelt lenger, men jeg løste det med bøtte og vann foran huset. Selv med masse såpe og vann luktet skyllevannet det høgg langt nedover gata, så jeg endte med å spyle hele gata så langt ned som slangen min rakk. Redigert 13.April.2020 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Sjøbliss Svart 13.April.2020 Del på Facebook Svart 13.April.2020 Flere fordeler enn ulemper med kone. Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Komodo Svart 13.April.2020 Del på Facebook Svart 13.April.2020 Eika skrev for 8 timer siden: Når jeg leser de siste innleggene, så innser jeg hvor godt jeg har det aleine :) Joda, ser poenget ditt, det er helt sikkert deilig å være singel av og til. Men det er fint å ha en kone også, f.eks. når man skal lage barn Forøvrig har vi to stykk Miele vaskemaskiner, og jeg bruker den eldste til hva jeg vil, ikke noe problem. Der har det gått både forøyningstau og blytau Holder allikevel en knapp på å legge dem på belegningssteinen foran huset og spyle over med høytrykkspyleren Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Guest Svart 13.April.2020 Del på Facebook Svart 13.April.2020 Komodo skrev Just now: Joda, ser poenget ditt, det er helt sikkert deilig å være singel av og til. Men det er fint å ha en kone også, f.eks. når man skal lage barn Barn? Det har man da ikke tid eller råd til, med alle de dyre hobbyene man har :) men jeg kan da være med på å trene på hvordan man lager barn, så lenge det ikke blir noe mer enn trening Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.