Havlengt Startet 17.April.2015 Del på Facebook Startet 17.April.2015 På det eine av geara mine er det ein oljelekkasje oppe ved ventilen som styrer koplinga av gearet. Ser at det er to o-ringar på stempelet inne i ventilen, reknar med at det er desse som må bytast..? ( 59 og 60 ) spørsmål: - Kan eg demontera ventilen utan å skru av flensen som den står på? ( del nr.5 ) - Er det del nr 70-75 som held ventilen på plass i huset? ( og dermed desse som må demonterast for å kunna trekka ventilen opp ) - Viss eg har forstått dette rett; er det spesielle ting å ta hensyn til med denne jobben? - Andre innspel? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 18.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2015 Er det nokon som har gjort denne jobben og kan koma med eit innspel? PS. Ser at tittelen er endra, mulig eg har brote ein eller annan regel, men moderator sin tittel er ikkje særlig presis. Det er o-ringar på ventilen som skal bytast, ikkje hendelen... Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 19.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2015 - Ingen..? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.