Kain Startet 18.April.2015 Del på Facebook Startet 18.April.2015 Driver og pusser på min båt, vurderte og skifte fargen fra nærværende farge som er "gul" Har da laget 2 bilder, hvor første bilde viser slikt: 1: Bare farge på skroget, ikke noe på innersiden av båten. Nummer 2: Den er mer lys-grå på innersiden av båten. Hva synes folket? Jeg personlig liker farge valget, men hvilken farge ville du brukt, og hvorfor? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 18.April.2015 Del på Facebook Svart 18.April.2015 Liker grå veldig godt. Vurderer det på egen båt. Likte best siste alternativet med litt grått innvendig. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Popeye70 Svart 18.April.2015 Del på Facebook Svart 18.April.2015 Grått skrog og grått på styrekonsoll og sete gir fin kontrast, og ser finere ut i mitt hode enn grått skrog og helhvitt inni. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
altmuligbåt Svart 19.April.2015 Del på Facebook Svart 19.April.2015 Ville beholdt gul. Det er viktig og bli sett på sjøen. Mørke små båter er ikke lette og se. Spesielt ikke vist det skjer noe med dem. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Windy37GM Svart 19.April.2015 Del på Facebook Svart 19.April.2015 (redigert) Nummer1 Naturlig skille mellom inne og ute.Dra fargen fra utsiden inn i båten blir bare "komplisert" sånn fargemessig. Det enkle er ofte det beste :-) Mvh Windy37gm Redigert 19.April.2015 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Torsen67 Svart 19.April.2015 Del på Facebook Svart 19.April.2015 Jeg likte godt alternativ 1. Gult skrog har jeg aldri likt. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 19.April.2015 Del på Facebook Svart 19.April.2015 Alternativ to, etter min smak. Som Popeye70 skriver; fin kontrast. I tillegg blir en båt fort for hvit inni en solrik dag, ikke dumt med litt mørkere områder for å dempe dette. Synes også båten så mer moderne og nyere ut med alternativ to. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 19.April.2015 Del på Facebook Svart 19.April.2015 Ville også gått for alt 2. Ser litt mer gjennomført ut når man lager tofarget interiør... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Kain Svart 19.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2015 Ville beholdt gul. Det er viktig og bli sett på sjøen. Mørke små båter er ikke lette og se. Spesielt ikke vist det skjer noe med dem. Bor ikke i Oslo, bor i Nord-Norge (Finnmark/Troms) Stor område så ser ikke ofte båter, midnatt sol om sommeren så gult/refleks er bare tull. Er fritidsbåt ikke yrkesbåten, men er såvidt enig i hva du mener, i dette tilfelle bryr jeg mere om utesende en bli sett (vil ikke bli sett) Har ikke lov å drive båten lovlig. Gir meg ikke uten kamp om kystvakta vil kontrollere, de har fartbåt men jeg har kampviljen Sitér dette innlegget Link to post
Kain Svart 19.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2015 Takker til de andre, de fleste liker alternative 2, kan være enig der. Blir mest sannsynlig den fargen når været gir klar signal :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.