jørn Startet 18.April.2015 Del på Facebook Startet 18.April.2015 Hei. Hvor er stopp solenoide på Yanmar 4jh3-Dte 120HK? Noen som har bilder av plasseringen? Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 18.April.2015 Del på Facebook Svart 18.April.2015 Finn Dieselpumpen.like over eller litt foran Dieselpumpen finner du solenoiden. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 19.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2015 Kan det være denne? Eller er det oljetrykket? Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 19.April.2015 Del på Facebook Svart 19.April.2015 det du må se etter er den dingsen som har en trekkspill lignende gummimansjett i enden . Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 26.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2015 Jeg klarer rett og slett ikke finne den. Hører at det kommer klikkelyd et sted på høyre side av motoren når jeg trykker på stoppknappen (altså den siden dieselpumpa sitter), men klarer ikke finne den. Noen som kan vise på tegning? Grunnen til at jeg lurer er at den av og til feiler, så jeg må trykke flere ganger på stopp før noe skjer. Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 26.April.2015 Del på Facebook Svart 26.April.2015 http://boatinfo.no/lib/yanmar/manuals/4jh3.html#/56 Side 57, magnetic valve Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 26.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2015 Takker :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.