30hk 3 syl 1997 Startet 20.April.2015 Link til dette innlegget Startet 20.April.2015 Hei, er det noen som kunne forklart meg hvordan jeg kobler til strøm fra motor til batteriet? evt. fortalt meg hvordan jeg sjekker dette, evt. om jeg allerede har kablene fra motoren? jeg har den tjukke kabelen som går til gass/gir boksen. dette er en yamaha 703 gearbox. det går + og - inn i den, og en del andre kabler. og om jeg evt. må kjøpe nye strøm kabler til batteri, hvor mye vil dette koste og hvor kjøper jeg dette? beklager for mange spørsmål. men jeg er ikke noe god, men er veldig intressert i og lære. Tusen takk på forhånd! :) håper på svar:( Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 21.April.2015 Link til dette innlegget Svart 21.April.2015 er det elstart på den eller bare snorstart? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.