Regal 233 xl Startet 21.April.2015 Del på Facebook Startet 21.April.2015 Hei. Noen som vet hvordan jeg kan klone Ilas vinsj mot Sidepower fjernkontroll? Baugpropellen min er sidepower mens ankervinsjen min er Ilas. Noen som vet om det går ann og få alt på Sidepower fjernkontrollen? Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 21.April.2015 Del på Facebook Svart 21.April.2015 Vet ikke om dette hjelper, men kanskje? Jeg hadde motsatt utfordring, Anchorlift vinsj med fjernkontroll og Sleipner baugpropell uten fjernkontroll. Jeg koblet enkelt og greit kabler fra Anchorlift kontrollboks (som er forberedt for å styre baugpropell) til denmanuelle kontrollen av baugpropellen på dashboard og dermed sendes kontrollsignaler fra Anchorlift direkte til baugpropell. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.