suomynona Startet 24.April.2015 Link til dette innlegget Startet 24.April.2015 Hei Har store problem med forholdet til daglig drifter av småbåthavna ved killingen. Forstår det slik at dette gjelder ganske mange og ønsker difor å samle inn desse sakene til ein kraftfull kompott som kan bli med i vidare saksgang. Har du opplevingar frå denne plassen så ønsker eg at du tek kontakt eller postar det på innlegget. Sammen står vi sterkare og sammen kan vi hindre at andre personar får sommaren eller båtlivet ødelagt på grunn av oppførselen som regjerer ved denne havna. Veit det er mange av oss som har hatt problemer. Min SAK: Hadde mi skute ved havna sommaren 2013 og 2014. Kosleg atmosfære med båtnaboar, men eit slit når det gjelder kontakt og organisering med drifter av småbåthavna. Har no blitt fakturert for sommarleie og medlemskap i foreningen selv om det var avklart muntlig april 2014 at dette ikkje var nødvendig når eg forlot havna for godt ved sommarslutt 2014. Har prøvd dialog via mail og telefon. Det viser seg umulig. Har prøvd ansikt til ansikt. Det var også umulig. Her blei eg faktisk knuffa vekk og bedt om å forlate området. Ingen rom for diskusjon. Avisst som tulling på staden med hissig tone og oppførsel. I kontrakta som eg signerte i april 2014 var så dum å signere dette: Hver av partene kan si opp denne avtalen innen 28.02. Hvis ingen av partene sier opp avtalen løper den videre for neste sesong. Oppsiglese kan kun skje skriftleg. Mitt svar til dette kom pr mail i slutten av august 2014. Hei Tek sikte på å flytte båten når sommerhalvåret i havna går ut 29.Sept. Visst ein mot formodning skal ligge lengre. Kva døgnpris vil du då kreve? 21. aug. 2014 kl. 08:34 skrev Sjøsenteret Killingen AS <killinge@online.no> Så nå står eg her på bakken og spør om hjelp til situasjonen. Ikkje har eg pengane til å betale sommarplassen og kontigenten på 23 000 til sammen og ikkje ønsker eg at andre skal havne i denne situasjonen. Så del gjerne di historie om plassen på sakling vis. Intet behov for namn - vi veit alle kven det er snakk om. Sitér dette innlegget Link to post
Randesund39 Svart 24.April.2015 Link til dette innlegget Svart 24.April.2015 Det finnes en helt egen tråd dedikert bare til svineriet som pågår fremdeles i fullt dagslys på Killingen.Det ligger en endeløs rekke med personlige tragedier i kjølvannet til driften av Killingen Båtsenter og hvorfor han ikke stoppes er vel det alle lurer på. Sitér dette innlegget Link to post
suomynona Svart 24.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2015 Hei Flott. Tenkte å samle det slik at det kan brukast til vidare hantering. Då er det fint om ein forklarer litt nærmare som t.d under: 1. Historieforløp til saken 2. Hvordan ble saken avsluttet Sitér dette innlegget Link to post
NEB35 Svart 27.April.2015 Link til dette innlegget Svart 27.April.2015 Vil anbefale å ikke provosere kongen av havna. Det er ingen god deal! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.