Bavarialisa Startet 24.April.2015 Del på Facebook Startet 24.April.2015 Jeg lurer på om det er noen som vet om det går an å plassere en innvendig svinger til ekkolodd i en Bavaria 32 Sport fra 2003. Dersom det er dobbelt skrog med skum eller lignende mellom skroglagene, så vil det jo ikke fungere. Har Bavaria dobbelt skrog overalt, er det noen steder som egner seg? Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 24.April.2015 Del på Facebook Svart 24.April.2015 Det er ikke noe fyllmateriale i bunnen på båten din. Ren glassfiber hele veien i bunnen og litt opp på siden Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Bavarialisa Svart 25.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2015 Takk for svar, da skal jeg forsøke. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 25.April.2015 Del på Facebook Svart 25.April.2015 (redigert) Jeg la den på styrbord siden, nede i vinkelen mellom den langsgående bærebjelken og bunnen i det "rommet" som blir liksom under septiktanken. Hvis du står foran styrbord motor, blir det rett ned og til venstre for diesletanken. En fin ball med tec7 uten luftbobler og presset svingeren langsomt nedi. Ble så fint så. Vår 32 sport var 2004 modell. Fishfinderen var en Garmin 140 mvh Windy37gm tidligere Bavaria32sport Redigert 25.April.2015 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.