baljekapteinen Startet 24.April.2015 Link til dette innlegget Startet 24.April.2015 På systemrensflasken står det at mengde og blandingsforhold systemrens tilpasses hver enkelt motor. Er det noen som vet, eller hvordan finner jeg da ut hvilken styrke og hvilken mende systemrens jeg skal bruke til min 3hm35? (sjøvannskjølt) Fjerner man først sinkanodene, så f.eks 1 liter systemrens og 3 liter ferskvann i en bøtte, lar motoren suge inn alt systemrenskjølevannet og så kutte motoren (i 2 dager) ...eller? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 24.April.2015 Link til dette innlegget Svart 24.April.2015 Mener jeg blandet ca 30%. Du kan gjøre slik du beskriver, men det beste er å koble på en pumpe, slik at du kan sirkulere det i en dag eller to. Monter på en timer slik at pumpen ikke går konstant. Sitér dette innlegget Link to post
baljekapteinen Svart 26.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2015 Takker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.