ReodorF Startet 26.April.2015 Del på Facebook Startet 26.April.2015 Ved stoffing av hekkthruster tunellen ville det vært enklere om man kunne rotere propellen i stedet for å ta den av. Noen som har erfaring med at man ikke kan rotere den propellen for hånd? På baugthrusteren, Max Power CT60, er det ikke noe problem å rotere propellen for hånd. Sitér dette innlegget Link to post
Modem Svart 29.April.2015 Del på Facebook Svart 29.April.2015 Hei Jeg har montert sleipner hekkthruster ES60 idag, og det var ikke noe problem med å rotere propell hos meg. Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 29.April.2015 Del på Facebook Svart 29.April.2015 Roterer her også på min SE60 Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
ReodorF Svart 30.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2015 (redigert) Takker for svar. Det ante meg at det burde være mulig å rotere den ja. Er nok nødvendig med reklamasjon og rep. hos meg. Redigert 30.April.2015 av ReodorF (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 1.Mai.2015 Del på Facebook Svart 1.Mai.2015 På min Vetus hekkthruster opplevde jeg at jeg ikke fikk dreid propellen for hånd. Ved nærmere ettersyn viste det seg at koblingen mellom motor og thruster sto i spenn, slik at en flens subbet i to monteringsbolter. Ved å løsne koblingen og trekke den nærmere motoren før jeg skrudde den fast igjen ble det bedre klaring, slik at propellen kunne dreies fritt for hånd. Mulig at du har et lignende problem. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Båtsjef Svart 1.Mai.2015 Del på Facebook Svart 1.Mai.2015 Hekktrustere er ofte utsat for vann, Vann i båten.Du har nok et problem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.