Jump to content

Utleie av båt i Spania

Puffen

Recommended Posts

Har skrevet litt forskjellig ang. fantasering om båt i Middelhavet.  Hadde en uke med leid båt i Hellas sist sommer, og det var akkurat så hærlig som en kan tenke seg :smiley:

Planene / Drømmene er i konstant revurdering og fri flyt.  Veldig mange bekjente har kjøpt hus og leiligheter på Costa Blanca kysten i Spania.  Med voksende familie i flere ledd, vil det nok være mest fornuftig å satse på et hus framfor bare båt for at konseptet skal kunne være mer enn bare en egogreie.  Men jeg MÅ ha båt.  Og i Middelhavet kan jeg gjerne satse på seil.  Det er en helt annen verden enn her oppe på vestlandskysten i fjordene der det blåser fra alle retninger samtidig og vi har 4 årstider på en og samme dag,

Men skal jeg ha både hus og seilbåt i Spania, så bindes det opp en del kapital for si det enkelt.  Da kan det j være fristende å spe på budsjettet med litt leieinntekter. 

Er det noen som kjenner til systemer og opplegg og interesse rundt båtleie i Spania ?  Finner jo enkelt ut på internett at dette først og fremst er stort i Kroatia og Hellas, men hvorfor ikke Spania ?  Har fått greie på at prisene for hvan og oppfølging av båt er vesentlig billigere i Spania enn Kroatia f.eks.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...