Jump to content

Trenger ny kalsesje, sydd på mål. Oslo (Biam 800 m hardtop)

Kenneth 81

Recommended Posts

Ettersom elektrikkerprosjektet mitt begynner å se lyset i enden av tunellen så er det på tide å se på den andre av de store sakene som bør løses før båten blir våt på undersiden: Kalesjen!

Kalesjen på min Biam 800 med hardtop er rett og slett ferdig. Fruen til forige eieren vasket den i maskin på 90 grader slik at stoffet i kalesjen er tynt, skjørt og sprøtt. Den overlevde forrige sesong med ett nødskrik, men nå ser det ut som om jeg bare må bite i det særdeles sure eplet og få tak i en ny...

Da det ikke er noe malnummer på kalesjen så antar jeg at jeg må få sydd en ny etter mål. Hvor i Osloområdet kan jeg henvende meg for å få gjort dette uten at det koster skinnet av ryggen? (el-prosjektet har allerede tatt seg av skjorten...)

Jeg har fått ett tilbud fra RHJ AS Kalesjer og markiser, men 20.000 for kalesje uten bøyler synes jeg er langt i overkant...

Båtplassen er i Sandvika, så hvis det er noen der i området som gjør slike jobber så hadde det kanskje vært mest praktisk.

Redigert av Kenneth (KAH81) (see edit history)

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...