Ella Riviera Startet 27.April.2015 Del på Facebook Startet 27.April.2015 Hei jeg har skaffet meg ny luke til fly og lurte på om noen som har en slik båt kunne sende meg et bilde av originale hengsler, veldig glad for svar. stiglunden@hotmail.com Sitér dette innlegget Link to post
Piotr Svart 28.April.2015 Del på Facebook Svart 28.April.2015 Hvis det er den eldre mod. så kan jeg hjelpe med det til helgen. Sitér dette innlegget Link to post
Ella Riviera Svart 29.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2015 Hei, har sikket skrevet litt feil her, men det er en 95 mod. Lurer også på om du har pakning på luka de, luka i min båt er noe hjemmelagetede greier og har nå fått laget en ny, har ikke lyst til å bore hull som ikke er til riktige hengsler, blir veldig glad for bilder, god helg☺ Stig Sitér dette innlegget Link to post
Piotr Svart 30.April.2015 Del på Facebook Svart 30.April.2015 Jeg har byttet min luke også selv.Den gammle ble stygg med årene. Kjøpte 8 mm tykk plexi i samme størelse som den forrrige. Beslag har jeg bare byttet med den gammel.Pakning var også stygg så jeg laget ny..Du kan ringe Huseklepp og høre om de har pakning og evt. hengslene de kan sende deg. tel.nr 33 31 38 10. Du får bilder på mail på lørdag. Sitér dette innlegget Link to post
v90 Svart 30.April.2015 Del på Facebook Svart 30.April.2015 Har du vurdert på å montere gassdemper på luka med det samme. Gjorde det på min luke, mye mer praktisk? Sitér dette innlegget Link to post
Piotr Svart 1.Mai.2015 Del på Facebook Svart 1.Mai.2015 Har du vurdert på å montere gassdemper på luka med det samme. Gjorde det på min luke, mye mer praktisk Hva slags demper er det du har kjøpt ? Sitér dette innlegget Link to post
v90 Svart 1.Mai.2015 Del på Facebook Svart 1.Mai.2015 Kjøpt den her http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=231453819487 Fikk med dobbelt sett av montasje vinkler. Om du kjøper en slik kan du få vinklene av meg Sitér dette innlegget Link to post
Ella Riviera Svart 5.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Gassdemper er sikkert smart, er det riktig lengde i linken og holder det med en stykk? Stig Sitér dette innlegget Link to post
v90 Svart 6.September.2015 Del på Facebook Svart 6.September.2015 Gassdemper er sikkert smart, er det riktig lengde i linken og holder det med en stykk? Stig Det holder fint med den ene demperen. Legger med to bilder. I åpen stilling står luken loddrett. Monterte demperen i bakkant av luka. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.