Jump to content

ny trykkvannspumpe og kran

Pettern1972

Recommended Posts

Du trengte vel ikke å dytte de opp noe sted, men når du åpnet kranen slo du samtidig på strømmen til pumpen med bryteren. Steng kranen, og dermed av med strøm til pumpen. Egentlig enkelt og greit.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Jeg mente at de var beregnet til slike pumper som dette Lars

https://www.maritim.no/pentrypumpe-1#.VT7BnoGhzqA

Greia er at jeg har ikke varmt vann, må ha ei kran som jeg kan vippe opp tuten på, så jeg får lukket igjen lokket over kummen. Samtidig gir pumpen 11.5liter og 3 bar trykk, så den må tåle litt mere trykk enn de enkle plastkranene

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Du må være litt forsiktig med en krane som har bryter hvis du kobler den til et trykkvannsystem. Denne kranen er ikke beregnet på noe særlig trykk.Stor forskjell på pumpe som starter med bryter når du åpner kranen som er trykkløst når du stenger igjen og trykkvann som bygger opp trykk når du stenger.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...