chris8 Startet 28.April.2015 Del på Facebook Startet 28.April.2015 Hei, som trådtittelen sier så får eg omtrent ikkje vatn ut eksosen. Har hatt av "vannpumpa" og rensa den og sett til at dei fjørbelasta ventilane går fint. Men når eg drar rundt sveiva så pumpa den ikkje vatn. Når eg har motoren i gang suger den så vidt vatn og en liten skvett kommer ut eksosen av og til. Så lura på om dokke har en god ide på ka det kan være? Er foresten en ferskvannskjølt motor Sitér dette innlegget Link to post
Johannes Svart 28.April.2015 Del på Facebook Svart 28.April.2015 (redigert) Hei Kontroller at sjøvannsinntaket er åpent, her er en feilkide. Både groe og ventil kan lage trøbbel. Har du kontrollert membranen i pumpa, denne må byttes en gang i blant. Sjekk at det er åpent der sjøvannet går inn i eksosen, her kan gro tett av sot. Redigert 28.April.2015 av Johannes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chris8 Svart 28.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2015 Har hatt av slangen til vannventilen og då sto vatne opp i båten, så den er ok. Mebranen i pumpa, ligg den bakom vannpumpa til ferskvatnet? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 28.April.2015 Del på Facebook Svart 28.April.2015 Det er ei dobbeltpumpe med en membran for sirkulasjon av ferskvann og en membran for sjøvann til eksoskjøling. Hva som er hva ser du av røropplegget. Sitér dette innlegget Link to post
chris8 Svart 28.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2015 Får skru i fra kverandre meir å forske i morra då. Har snakka med to kara og dei begge meinte det var kun en membran, som står bakom ferskvanns pumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.