Banner i Oslo Startet 28.April.2015 Del på Facebook Startet 28.April.2015 Hei, jeg er blitt lykkelig av en Banner 28 og kommer med nattoget til Bergen torsdag morgen. Har med utstyr for å seile til Tvedestrand bla gummibåt, så vanlig buss kan være kinking. Vi er to personer og søker forresten etter en som vil være med! Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 29.April.2015 Del på Facebook Svart 29.April.2015 Hei Diverre er eg på heildagsmøte med jobben, og kan ikkje køyra dykk. Ein taxi bør vera det beste. Det er kortare enn til flyplassen, og ein taxi dit plar kosta 4-500 kr. Gratulerer med ny båt. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Sanztra Svart 29.April.2015 Del på Facebook Svart 29.April.2015 Kan jo høre med disse om de også får plass til 2 passasjerer i bilen: http://www.bergenvaretaxi.no/ Sitér dette innlegget xLandkrabbe... nå på 8. sommer på sjøen Link to post
imens Svart 29.April.2015 Del på Facebook Svart 29.April.2015 (redigert) Med mykje utstyr ville eg nok valgt taxi fra togstasjonen til Søreide. Vil tippe du lander på mellom 300-400kr for turen. Vil du absolutt ta buss kan du ta 50E fra bystasjonen som ligger så og si rett ved togstasjonen. Kjøp i så fall billett enten via mobilappen til Skyss eller på automat. Gratulerer med båt! Redigert 29.April.2015 av Platypus (see edit history) Sitér dette innlegget 2014-2016: Nor-Dan 780 (2008 mod.) Link to post
Festina_Lente Svart 29.April.2015 Del på Facebook Svart 29.April.2015 Tar du 50E bussen vil du havne 1 km fra Søreide. Du kan ta overgang til buss 22 som stopper nærmere, kommer an på hvor på Søreide du skal.. Send meg en IM, så kan vi lettere finne ut hvor du skal hen, og hva som er best. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 29.April.2015 Del på Facebook Svart 29.April.2015 Kan du ikkje høyra om selgjaren av båten kan henta deg? Sitér dette innlegget Link to post
Sanztra Svart 29.April.2015 Del på Facebook Svart 29.April.2015 To tråder med samme emne? Kan jo høre med disse om de også får plass til 2 passasjerer i bilen: http://www.bergenvaretaxi.no/ Sitér dette innlegget xLandkrabbe... nå på 8. sommer på sjøen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.