Jump to content

Dynamo til min Yanmar motor, fra nettbutikk

Skuleruden

Recommended Posts

Dynamoen til min Yanmar motor, hadde sluttet å lade da vi avsluttet sesongen i fjor.

Jeg søkte etter en leverandør på nettet som kunne være i nærheten. Jeg fant ingen men jeg fant en nettbutikk  www.Importex.no

De hadde dynamo til min motor, så nå venter jeg bare på få en hentelapp fra posten,

Jeg likte siden også fordi der finnes koblingsskjema til de fleste dynamoer også min.

Anbefales. 

Nå har jeg hentet dynamoen.

Dette gikk raskt, bestilte på onsdag og fikk melding i går at den var ankommet posten.

Den var riktig, og skal sette den inn etter jobb i dag sammen med en kamerat. 

Det fine med disse nye nettbutikkene er at man kan bestille når som helst på døgnet,

jeg slipper å stå telefonkø, noe jeg har opplevd tidligere.

:thumbsup:

"Største aksjonær:Jan Erik Bråthen , Hans Erik Skullerud"

Tilfeldig at temastarter heter "Skuleruden" ?

"Jeg søkte etter en leverandør på nettet som kunne være i nærheten. Jeg fant ingen..."

Ser du har bosted Skedsmo og da kan jeg informere om at den nevnte butikk befinner seg ved Bjørkelangen. Ikke så lang fra deg.

"Den var riktig, og skal sette den inn etter jobb i dag sammen med en kamerat."

Blir spennende å høre om den fungerer også. Og om koblingsskjema fra denne nettsiden også er korrekte.

Redigert av Bidevind (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...