cavaler Startet 3.Mai.2015 Del på Facebook Startet 3.Mai.2015 Hei, etter at kartplotteren min har sluttet å virke så ble det gått til innkjøp av Navionics kart til nettbrett for å prøve hvordan det fungerer, etter helgens båttur så syntes jeg det så langt fungerer bra men savner opplysninger om hastighet(knop) og GPS-koordinater, er vel kanskje bare en innstilling som må til men føler jeg har prøvd de menyene som er tilgjengelig i kartet og ikke funnet noe ang hastig. Noen her inne som har erfaring med dette? Er det i det heletatt tilgjengelig? Mvh Rune Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 3.Mai.2015 Del på Facebook Svart 3.Mai.2015 Du må kjøpe et tileg til appen: gå til "menu":Velg charts & upgrades Velg advanced routeplanning and navigation, kjøp det, kr 49,- Du får nå opp dette skjermbildet, med langt flere opplysninger!: Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
cavaler Svart 3.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2015 Takker for kjapp respons, skal prøve det i morgen. Mvh Rune Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.