Shaggylaggy Startet 3.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2015 Hei! Har en sjømann22 som jeg driver å pusser lett opp. Kjøpte denne i fjor, og synes det er litt vel mørkt når man har kalesjen på(spesiellt når det er mørkt ute også). Monterte led lister bak "sofaene" akter. Men det ble ikke mye lys ut av dette. Jeg er derfor interessert i å se og høre om deres løsninger. Ønsker jo helst ikke at lampene skal være veldig synlige, men burde gi greit lys. Sitér dette innlegget Link to post
jcjohansen Svart 3.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2015 Hei har led lys rundt sofa gruppa mi I en sollux 24 men det kommer litt Ann på hvor mange watt led stripa de på? Sitér dette innlegget Link to post
Shaggylaggy Svart 3.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2015 De er på 2,4W, har 2 meter med list. Tenker å doble lengden, da jeg bare i første omgang testet med led-list.Skroget var tidligere trukket med grønt terasse "gress", skal byttes til hvitt skrogtrekk, kan jo hende dette også hjelper noe. (led lysene lyser mot dette). Men det er sannsynelig mange løsninger på dette, og ønsker så mange innspill som mulig :) Sitér dette innlegget Link to post
jcjohansen Svart 3.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2015 jeg har 10w å de lyser veldig bra:) har to bak å en foran oppunder rattet å dette gir ett godt lys om kvelden i tillegg til stearinlys det er ett hav av muligheter for lys, minst forbruk er så klart led men dette finnes i mange varianter:) hadde villet prøvd å byttet til noen litt sterkere:) vill nok hjelpe å få vekk det ja, mulig lyset reflekterer litt bedre å:) kjøpte alt lys til båten på ebay, sparte vel ca 2500 kr på detta. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.