trainman Startet 4.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2015 Skal gi min River 350 en grundig vask. Er noen tjæreflekker og svarte striper. Noen som kan anbefale et godt vaskemiddel? Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 4.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 Det meste forsvinner med helt vanlige vaskemidler. Imidlertid har jeg brukt aceton på en del gjenstridige flekker (har River 290). -Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 4.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 Zalo, jif og en skrubb pleier å ta det meste. Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 4.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 Det er faktisk ganske lett å ripe opp denne typer båter (snakker av erfaring...). Jeg ville ikke gått på med den tøffeste grillskrubben i første omgang! Sitér dette innlegget Link to post
trainman Svart 4.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 Takk for svar. Var redd for at aceton kunne angripe plasten. Er det noe poeng å bruke voks etter vask? Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 4.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 Har aldri brukt voks (ikke tenkt på det), men ser for meg at det blir finere. Sitér dette innlegget Link to post
pege Svart 4.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2015 Tjære løses opp med oljer som raps, solsikke eller olivenolje. Vask med Zalo etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.