Catch22 Startet 4.Mai.2015 Del på Facebook Startet 4.Mai.2015 Sitter med en uvirkelig følelse, etter at en drøm har gått i oppfyllelse et par år tidligere enn først tenkt. Vi fikk tidligere i dag aksept på vårt bud på en Scan-Banker 38 :-) Takk til dere som har mottatt og svart på IM'er fra meg de siste ukene, det har vært gode rettesnorer. Nå skal jeg ta meg en pils, kikke på bilder og la det hele synke inn, før jeg legger ut Sagaen på Finn....... (ikke meg på bildet, men en god venn, CSSGT, her på forumet) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Gratulerer så mye med flott skute Herlig turbåt det der. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Framtia Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 gratulerer med flott båt. Bringer tilbake gode minner fra det glade 80-tallet da jeg fast hver sommer hadde sommerjobb med å stelle en Scan-Banker en venn eide. Det var en herlig følelse å sitte på flybridgen lyse sommernetter på Trøndelagskysten... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Lars O Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Flott båt Gratulerer Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Gratulerer med å ha tatt skrittet inn i "skipsklassen"! Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Kult :-) Gratulerer med flott båt. Må innrømme at jeg har kikket mye på denne, men den prisklassen ligger noen år frem i tid. Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Gratulerer med ny flott båt, tenker du gleder deg til å ta den i bruk. Sitér dette innlegget Link to post
yamarin5150 Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Gratulerer så mye, med en nydelig båt Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Gratulerer med flott båt, det er noe slikt jeg også drømmer om. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Knude Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Fin båt ! gratulerer !!! Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
VannTro Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Gratulerer så mye som Trawler-eiere Da gjenstår det bare å bli med her :http://www.trawler.no/ Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Skipper Worse Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Gratulerer! Det blir nok mye bra båtliv med denne båten her. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Astor Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Har set denne hver sommer passere ut og inn Drøbaksundet. Ser ut som en flott trawler. Gratulerer! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Catch22 Svart 4.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Tusen takk for hyggelige meldinger alle sammen !!! Gratulerer så mye som Trawler-eiere Da gjenstår det bare å bli med her :http://www.trawler.no/ Akkurat vært inne og registrert meg nå Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Flott skute! Gratulerer så mye ☺ Sitér dette innlegget Link to post
Lars Martin Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Grattis med skip:-) Sitér dette innlegget Ship o'hoi Link to post
KongKing Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Grattis! Suveren uteplass! Her er annonsen for de som vil se flere bilder: http://www.finn.no/55528394 Kk Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 5.Mai.2015 Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Gratulerer så mye :-) Har lagt merke til den i nærområdet tidligere. Synes den ser flott ut. Hvor blir den nye hjemmehavnen? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Zitt Svart 5.Mai.2015 Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Gratulerer med fantastisk flott båt, selve drømmebåten for oss som er over gjennomsnittet glad i treverk! Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 5.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Hvor blir den nye hjemmehavnen? Foreløpig blir den liggende i Blommenholm på tidliger eiers plass. Båtplassen jeg har i Sonskilen blir litt snau, men håper å få ordnet en større plass der. Trives veldig godt i Son Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 5.Mai.2015 Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Gratulerer med flott båt. Sitér dette innlegget Link to post
larsern87 Svart 5.Mai.2015 Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Gratulerer! Så ut som ei flott skute. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 5.Mai.2015 Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Gratulerer. Flott båt. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Catch22 Svart 5.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Mottok i stad en hyggelig mail med tilbud om båtplass, så da blir det fortsatt Son som er hjemmehavn Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 5.Mai.2015 Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Gratulerer med en flott og tilsynelatende velholdt skute! Jeg smugtitter litt på trawlere i blant. Har et håp om å (med tiden) få gjennomslag i familierådet. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.