Havlengt Startet 5.Mai.2015 Del på Facebook Startet 5.Mai.2015 På båten min er det viskersystem frå SWF. Dette består av motorar med to akslingar, dobble viskararmar og viskerblad med eit spesielt adapter. Har funne ut at Rodin & Co er norsk importør, så langt alt vel. Spørsmåla er: - Fins det overgangstabellar mot "meir kurante merker" som Bosch eller liknande? - Er det andre leverandørar av desse merket som leverer direkte mot sluttbrukar? Sitér dette innlegget Link to post
Cruiseliner Svart 5.Mai.2015 Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 På båten min er det viskersystem frå SWF. Dette består av motorar med to akslingar, dobble viskararmar og viskerblad med eit spesielt adapter. Har funne ut at Rodin & Co er norsk importør, så langt alt vel. Spørsmåla er: - Fins det overgangstabellar mot "meir kurante merker" som Bosch eller liknande? - Er det andre leverandørar av desse merket som leverer direkte mot sluttbrukar? Doble viskerarmer har ofte viskerfeste med gjennomgående skrue og mutter. Hvis dette også gjelder deg, vil alle typer viskere med gjennomgående hull fungere - eksempelvis Biltemas standardviskere. Sitér dette innlegget Link to post
Humrefisker Svart 5.Mai.2015 Del på Facebook Svart 5.Mai.2015 Ja jeg byttet på min Nimbus i våres, doble armer med gjennomgående bolt. Tok med de gamle til BT og fant noen som passet nesten. Baugfil og hammer på dem, så passet dem :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.