JackinOslo Startet 6.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2015 Jeg har nettop kjøpt en Yamarin 14 fot med en Yamaha 30Hk autolube, begge er fra 2000. Når jeg har kjørt og tilter opp motoren drypper og lukter det bensin. Det lukter også bensin etter oppstart av kald motor. jeg har prøvd å finne lekasje men finner ikke noe. Trenger derfor råd om noen vet noe. Ny impeller som spytter ut godt med kjøelevann. Motoren går fort og bra som forventet, starter med èn gang. Hører også en slags klakkelyd når den går på tomgang, er dette normalt? Har lest at dette skal være en solid traver og den har gått normalt med timer pr. sesong ifølge forrige eier. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2015 sjekk pluggene, om en av de ser ut til å skille seg fra de andre. Kanskje en flottør i forgasser som lekker litt (men da går den gjerne sur ettehvert) , eller i bensinpumpa en slik 2-takter vil ikke klare å forbrenne all bensinen på tomgang, så noe lukt er normalt Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.