jørn Startet 10.Mai.2015 Del på Facebook Startet 10.Mai.2015 Når gasshendelen står i nøytral eller når turtall er under 1000rpm, går turtallet ned og motoren dør. Det er ikke noe mer å justere på på skruen som justerer gasspådraget på selve motoren ( alså den hendelen som gasswieren sitter). Hva må justeres her? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Mai.2015 Del på Facebook Svart 10.Mai.2015 Hvilken motor er det ? :-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
jørn Svart 11.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2015 Som det står i emnefeltet: Volvo Penta 2002 :) Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 11.Mai.2015 Del på Facebook Svart 11.Mai.2015 Er du sikker på at det ikke er luft i dieselsystemet? Jeg opplevde akkurat det samme etter å ha bytta filter nå i år, og etter at jeg hadde mista en pakningsskive på grovfilteret som jeg ikke oppdaga før jeg skjønte det måtte være noe galt med dieseltilførselen. Motoren gikk helt fint på helt til jeg skulle legge til, da stoppa den på tomgang. Det skjedde noen ganger helt til jeg forstod at det måtte komme luft inn i systemet en eller annen plass. (Motor: Volvo Penta 2002) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.Mai.2015 Del på Facebook Svart 11.Mai.2015 Ei lita ripe i kobberpakninga kan lage plunder det også. -eller at den er brukt opp igjen så mange ganger at den er flat... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.