ekb Startet 11.Mai.2015 Del på Facebook Startet 11.Mai.2015 hei. har kjøpt meg en 2002 modell 30hk 2 takt som jeg prøvde her om dagen, men problemet da var at jeg ikke får opp turtall når jeg har motstand, samt at den begynner å fuske etterhvert.når jeg da stopper den starter ikke uten endel gass.skal høre til historien at når jeg har tatt på motor eller kontroll å tar på båten etterpå får jeg et lite støt.ruser fint uten motstand. lurer på om det må være noe jordingsfeil, coilproblem eller noe, men greit å høre om det er noen som kjenner igjen symptomene før alt blir byttet eller dulla med:) på forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Shaggylaggy Svart 11.Mai.2015 Del på Facebook Svart 11.Mai.2015 Sjekk opp tennpluggene og pluggkabler... Evt. forgasserene. :) Sitér dette innlegget Link to post
Malstrøm Svart 25.Juni Del på Facebook Svart 25.Juni Jeg har fått liknende problemer på tilsvarende motor. Fant du ut hva som var feilen? Sitér dette innlegget Link to post
Byebye83 Svart 11.Juli Del på Facebook Svart 11.Juli Mest sannsynlig forgasser’n som er gåen. Min begynte plutselig å fuske, så rengjorde forgasser’n, men ble ikke bedre.. Drev å surra med den i et par uker uten resultat, så bestilte ny forgasser, og da funka alt som det skulle igjen! Kjøpte herfra, bra priser og rask levering: yumbo-jp.com Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.