SeaHunt Startet 11.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2015 Er det noen som har erfaring med RedKnows? God eller dårlig? Jeg ser det var problemer noen år tilbake, men lurer på om det har bedret seg. Gir den deg den sikkerheten du ønsker? Tenker det er best å spørre her før jeg løper ut og bruker sparepengene. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 11.November.2015 Link til dette innlegget Svart 11.November.2015 Lurer jeg også på. Kjøpte Redknows Minifinder Multi for et par dager siden. Men etter å ha knota litt med den, synes jeg den er lite logisk å betjene, dårlig brukermanual. Tenkte i utgangspunktet å bruke den med geosone samt koble til en IR Mosaik bevegelsessensor (NC/NO). På forrige båten hadde jeg PositionGuard, den var jeg fornøyd med, allikevel om den kostet 1700 pr år i abonnement. Noen med brukererfaringer på Redknows? Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 12.November.2015 Link til dette innlegget Svart 12.November.2015 Testet litt mere på Redknows Minifinder Multi idag tidlig. Knakk koden etter å ha studert brukermanualen en gang til. Da var plutselig alarmen lett å betjene. Denne blir montert i nybåten! Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 12.November.2015 Link til dette innlegget Svart 12.November.2015 Har detta nu i båt nr 2 och fungerar 100%. Har inte varit ett enda problem. Köp till larm för vatten i båten som inte kostar många kronor. Jag har även larmat alla luckor på akterdäck och lucka till motorrum på min Viknes 1030. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 12.November.2015 Link til dette innlegget Svart 12.November.2015 Er jo bare to sensorinnganger på Redknows Minifinder Multi. Går da utifra at du har seriekoblet magnetkontaktene på den ene av de to sensorinngangene, og brukt den andre sensorinngangen til vannalarmen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.