Jump to content

Legge ned "sengen" i en Rana 530

Langheim

Recommended Posts

Om du ringer eller sender en e-post til Rana Plast, får du sikker hjelp både med bilde og pinner

Det er heller lite hjelp og få hos "de nye" Ranaplast. Har prøvd utallige mailer til dem og når jeg først får svar så svarer de ikke på spørsmål jeg stilte. Er nok noen nye som har startet opp / tatt over navnet Rana plast etter konkursen. 

Men jeg har fått svar på mitt spørsmål via en mail til PW Plastservice AS. De kjøpte restlageret til Rana-Plast etter konkursen. Han kunne fortelle meg at det er Ø25mm alu rør som ble brukt i lengdene 52,58 og 64 cm for andre som måtte lure  :smiley:

Så de "nye Rana Plast" er ikke opptrent i kundeservice? :nonod:  Det var jo synd. :thumbsdown:  Men da er det bare å fortsette å anbefale PW Plastservice :thumbsup: , som også jobbet i det "gamle" Rana Plast (Pæsteng AS)

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

• 1 år senere...
Svart (redigert)

Hei Viking22, 

Du kan se hvordan det ble inne på prosjekt tråden min :)

Prosjekttråd

Jeg kjøpte et stålrør på Ø25mm om jeg husker rett. Kappet denne i 3 passende lengder og laget 3 sett med hull på hver side av benk slik at de kunne settes inn her. De må ikke bli for lange, da får du ikke tredd dem inn ;)

Redigert av Langheim (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...