tom-ba Startet 8.Mai.2005 Del på Facebook Startet 8.Mai.2005 Jeg har en kompis som skal skifte belger på et merc alfa one drev, han lurer på om det finnes noen tipssider, eller delehåndbøker på nettet som viser eller gir noen gode tips angående dette! jeg kikket i basen,men kunne ikke finne noe i farten. dette er det vel mange her som har greie på! Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 8.Mai.2005 Del på Facebook Svart 8.Mai.2005 www.mercstuff.com Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
tom-ba Svart 8.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2005 der var det vi trengte og mere til!!! TAKKER SÅ MYE! Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 9.Mai.2005 Del på Facebook Svart 9.Mai.2005 I tilegg til sidene www.mercstuff.com som Wellcraft viser til kan det også være lurt å ha en "verkstedbok" liggende f.eks i båten. Kan kjøpes bl.a hos Euro-fritid. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
jumbo Svart 9.Mai.2005 Del på Facebook Svart 9.Mai.2005 Jeg fikk det gjort på verksted. Hadde tenkt å gjøre det selv med det var så trangt oppi der, og liten tid til jeg skulle ut. Men mercruisermanualen på eurofritid dekker jobben. Hvis han trenger belger har jeg noen han kan få rimelig (kjøpt på eurofritid, men ble ikke brukt). Sitér dette innlegget Link to post
balja Svart 9.Mai.2005 Del på Facebook Svart 9.Mai.2005 Jeg fikk det gjort på verksted. Hadde tenkt å gjøre det selv med det var så trangt oppi der, og liten tid til jeg skulle ut. Men mercruisermanualen på eurofritid dekker jobben. Hvis han trenger belger har jeg noen han kan få rimelig (kjøpt på eurofritid, men ble ikke brukt). <{POST_SNAPBACK}> Jeg kan være inntresert i belgene! Hva er rimelig? mvh Balja Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.