jonn Startet 13.Mai.2015 Del på Facebook Startet 13.Mai.2015 Hei, Jeg har en Webasto Thermotop på 5 kw der sirkulasjonspumpen stopper ikke, etter at varmeren har stoppet. Webastoen går slik den skal ellers. Har prøvd å ta ut sikringene for å se om det hjelper, men sirkulasjonspumpen starter igjen når sikringen legges inn igjen. Ingen feilmeldinger heller. Det jeg gjør er å starter og la den gå til den stopper 30 min, dette må gjøres mange ganger før at pumpa endelig stopper. Sirkulasjonspumpen stopper slik den skal bare helt vilkårlig. Varmeren varmer vvtank, motor, defrostere og gulvvarme. Håper noen kan hjelpe meg, Båten står på land, helrenovering av Viksund 990. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 14.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2015 Ingen som vet? I dag tok jeg ut den midterste sikringen 20 amp, og satte den inn igjen, da gikk ikke pumpen. Det er vel noe galt med styringen av Webastoen da.? Den føler ikke på temperatur heller? da den gikk hele natta en gang jeg prøvde. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.