Kyst1 Startet 14.Mai.2015 Del på Facebook Startet 14.Mai.2015 (redigert) Jeg lurer på om det er noen som kjenner denne rorhylsetypen? Hvordan holder den tett? Hva er den laget av? Bør den skiftes ut (1986)? Redigert 14.Mai.2015 av Kyst1 (see edit history) Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Kyst1 Svart 14.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2015 Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Kyst1 Svart 16.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2015 Noen som vet? Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Baard Svart 16.Mai.2015 Del på Facebook Svart 16.Mai.2015 Ser ut som det sitter en stor mutter der med en låsemutter igjennom. Oppi der sitter det nok en talg pakning. Pakningen kan byttes om det er lekk i hylsa, eller du kan stramme mutteren. De er en fettkopp også regner jeg med? Sitér dette innlegget /Baard Link to post
Kyst1 Svart 16.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2015 (redigert) Takk for svar @Baard ! Hadde mistanke om det. Ikke noe pakkboks, kun det som sees på bildet. Er ikke lekk enda ihvertfall. Er disse messing eller bronse? Redigert 16.Mai.2015 av Kyst1 (see edit history) Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Baard Svart 16.Mai.2015 Del på Facebook Svart 16.Mai.2015 Hei igjen, Tør ikke å svare på hvorvidt det er messing eller bronse. Tipper at det finnes begge deler der ute. Jeg har en lignende variant i min båt som er noe kraftigere. Jeg hadde lekkasjeproblemer. Jeg dreide nye bronseforinger i topp og bunn i stedet for nylon, i tillegg har jeg boret inn en fettnippel under den øvre foringen og satt inn en slik automatisk fettpatron med vannfast fett som presser jevnt inn hele sommeren. Etter det har det vært tett. Har selvfølgelig også passet på å stramme til den store mutteren skikkelig. Sitér dette innlegget /Baard Link to post
Kyst1 Svart 16.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2015 Ok. Har ikke lekkasje pr.idag. Bank i bordet. Men greit å ha en plan dersom det skulle begynne å piple inn litt. Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.