Håvard Grøvlen Startet 14.Mai.2015 Del på Facebook Startet 14.Mai.2015 Hei! Har ein maxum 2100sc 99mod med 4,3 Mercruiser. Lurte på om der er noken sinkanoder som kan byttast ut på motoren? Sia den har saltvannskjøling. Kjøpte også nye anoder til drevet( alpha one gen2) men de var av aluminium, gode greier for ein båt som skal gå i sjøen? Turteller og fartsinstrumenta fungerer ikkje, noen erfaringer? Hilsen fersk båteiger! Sitér dette innlegget Link to post
freelander2002 Svart 15.Mai.2015 Del på Facebook Svart 15.Mai.2015 Hei og velkommen :) Du finner service manual for maskina di i dokument arkivet her på båtplassen.no . Der er også tegninger på ledningsnettet :) Jeg har 2.8 Mercruiser og på den maskina er det to anoder i kjølevannet som bør byttes. Vær forberedt på at de kan knekke og at du må påberegne deg noe merarbeid. Sitér dette innlegget Polar 17 Bowrider Prototype Skibsplast 660 TDI 2.8 Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.