Christensen Startet 15.Mai.2015 Del på Facebook Startet 15.Mai.2015 Hei! Har i Skarpnesen et bordbein som er litt vinglete, må på grunn av dørker som skal åpnes ha et vinklet bordbein. Lurer på å skaffe et teleskopisk støttebein til bordet som vi kan felle ned når vi ønsker litt mer støtte, som f eks når vi spiser. til vanlig så ser jeg for meg at dette beinet er hengslet i topp og klipset oppunder bordplata. Noen med tips om et slikt bein som er å få kjøpt?? Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Bidevind Svart 16.Mai.2015 Del på Facebook Svart 16.Mai.2015 Vi benytter en slik Roca Rakego kjøpt på Watski Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 16.Mai.2015 Del på Facebook Svart 16.Mai.2015 Jeg har samme som Bidevind, 2 stk Rakego, funker helt topp....... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Christensen Svart 16.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2015 Hmm, sitter og tenker hvordan jeg skal bruke denne Rakegoen. Jeg har i dag frittstående bord, men istedenfor et bordbein i midten så har jeg altså et av vinklet type for ikke å blokkere dørkplata under bordet. Jeg ønsker altså et ekstra ben ned i dørken, et som er montert og hengslet oppunder bordplata og som jeg feller ned og teleskoperer ut slik at det evt kan stå ned i et beslag i dørken og felles opp igjen når vi ikke spiser ved bordet. Mulig dere ser løsninger med denne Rakegoen som ikke jeg ser, ønsker da tips om mulig løsning! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Bidevind Svart 17.Mai.2015 Del på Facebook Svart 17.Mai.2015 ...... Mulig dere ser løsninger med denne Rakegoen som ikke jeg ser,.... Dersom støttebenet MÅ gå ned på dørken så er ikke dette løsningen du søker. Søk på bordstativ hos Watski eller andre så ser du hvilke muligheter som finnes. Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 17.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2015 (redigert) Dersom støttebenet MÅ gå ned på dørken så er ikke dette løsningen du søker. Søk på bordstativ hos Watski eller andre så ser du hvilke muligheter som finnes. Beinet må nok i dørken, hvis ikke havner det i sofaen, jeg får kikke litt til før jeg setter i gang og lager noe selv!! Kan i utgangspunktet bare være en stiv stokk, teleskopfunksjonen er kun for lagring oppunder bordet! Ekstrabeinet er tenkt mot venstre siden av bordet i dette bildet (styrbord) Redigert 17.Mai.2015 av Christensen (see edit history) Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.