JoBj Startet 15.Mai.2015 Del på Facebook Startet 15.Mai.2015 Skal gå til innkjøp av tre nye 9,9 hk påhengsmotorer. Det kan være en fordel om de kan skremmes opp til både 15 og 20 hk også, det kan bli aktuelt etterhvert. Båtene motorene skal stå på er pioner 15. Har tidligere hatt tohatsu 2-takt og disse har vært forholdsvis driftssikre. Har de siste årene prøvd både tohatsu 9,8 4-takt og yamaha 9,9 4-takt. Tohatsu 9,8 er merkbart sterkere enn yamaha, sistnevnte virker rett og slett slapp. Trenger gode råd om hvilke motorer jeg skal gå for, håper noen kan bidra med innspill. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 17.Mai.2015 Del på Facebook Svart 17.Mai.2015 har selv Yamaha 9,9 som straks ble skremt til 15. i fjor sommer ramlet det en ny forgasser i mine hender å det er 20 hk. fikk tidligere i sommer byttet propell og med 9/14 x 12 gik båten i 28,2 k, men propell var for tung og byttet til 9/14 x 11 nå går båt(ribb) med meg og fru litt over 25 k. meget fornøyd med denne motoren klart å anbefales, stille, går billig, men er som andre 4t tung ( ca 48 kg) mvh catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Anton Hardarson Svart 17.Mai.2015 Del på Facebook Svart 17.Mai.2015 mercury 10 kan du få opp til 15 og 20 hk, 20 med ny forgasser Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.