Nesin Startet 16.Mai.2015 Del på Facebook Startet 16.Mai.2015 Hei :) Er det noen her som vet hvor man kan skaffe ny luke til hardtoppen på min gamle Sandvik 25? Jeg har sjekket nettet med alle mulige søkeord som jeg kommer på, men finner ikke det jeg leter etter.. Takknemlig for gode innspill. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 16.Mai.2015 Del på Facebook Svart 16.Mai.2015 Er den gamle så ødelagt at den ikke lar seg reparere på noe vis? Hvis den er av plexiglass så kan det jo hende at Maritim har noe som passer. Du kan selvsagt også se på nettet om det står en slik båt som vrak et sted. Sitér dette innlegget Link to post
Nesin Svart 16.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2015 Den gamle er desverre aldeles vrak, så den lar seg ikke reparere. Det var en god ide å se etter vrak på nettet. Jeg har bare sett etter luke, så takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 16.Mai.2015 Del på Facebook Svart 16.Mai.2015 Mangler selv luke på min sanvik 25.Tenkte å lage ein selv Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Nesin Svart 16.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2015 Jeg har også vært inne på den tanken, men tenkte at jeg burde forsøke å få tak i en noenlunde original først, siden mine kunskaper om å støpe selv er høyst usikre ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.