Jump to content

Alpha one gen 2 vanskelig å få i gir


Bmwx1xdrive25d

Recommended Posts

Driver å gjør klar båten til utsetting, og i den forbindelse holder jeg på med hekkagg. Da jeg satte den på land, ruset motoren seg opp, og noe sluret da jeg kjørte videre til opptak. Dette skjedde på full pupp, og fikk kun kjørt på rett over tomgang resten. Har skiftet motorkoblkngen. Mistenkte at det var denne som hadde sluppet. Nå, når motor ikke går,må jeg skyve giret veldig langt frem for å få den til å ta tak forrover, og presse hardt tilbake for å få det i revers. Dog er ikke motor i gang. Har ikke startet enda, og får ikke gjort det før neste helg. Når jeg vrir på propellen ene veien, presses vaier tilbake , og går ut av gir. Virker som den bare så vidt er i går når den tar tak. Noen som har en ide hva dette kan være? Vaier går greit ut og inn.

Hvis jeg føler for å trene, legger jeg meg bare ned, og venter til det går over...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...