gorine 2 Startet 9.Mai.2005 Del på Facebook Startet 9.Mai.2005 er det noen her som har instruksjons boka til marna 5 hk h motor?? hadde blitt glad hvis den som evt. har denhadde hatt tid til å kopiere den til meg og sende den i posten evt. mail Sitér dette innlegget Link to post
Muhammed Svart 9.Mai.2005 Del på Facebook Svart 9.Mai.2005 Jeg har et dårlig eksemplar av den, du kan få låne den og kopiere selv hvis du ønsker. De selger den på Marna i Mandal koster 75 kr. Hva er det egentlig du du lurer på? (skriv inn spørsmål så kan jeg svare det så står i innstruksjonsboka) Sitér dette innlegget Link to post
gorine 2 Svart 10.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2005 nei jeg lurte egentlig på alt i heftet. jeg så du hadde svart på det forrige innlegget mitt. tusen takk for at du hadde hatt tid til dette, men en lokal marna entusiast hjalp meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.