pinnebåt Startet 20.Mai.2015 Del på Facebook Startet 20.Mai.2015 Hei. Jeg skal montere trimplan på Dracoen, men er usikker på hvilken størrelse jeg trenger. Noen som har en tilsvarende båt å måle på eller på annen måte vet riktig platestørrelse? Sitér dette innlegget Link to post
draco 20ht Svart 22.September.2017 Del på Facebook Svart 22.September.2017 Hei, har samme båt, og lurer på det samme. Fikk du montert og i tilfelle hvilken størrelse? Sitér dette innlegget Link to post
draco 20ht Svart 7.Mars.2018 Del på Facebook Svart 7.Mars.2018 Ingen som har montert trimplan på Draco 23 ? Sitér dette innlegget Link to post
Larss1 Svart 7.Mars.2018 Del på Facebook Svart 7.Mars.2018 draco 20ht skrev for 1 time siden: Ingen som har montert trimplan på Draco 23 ? Hei draco 20ht! Jeg monterte trimflaps på Draco 23 SC, husker ikke størrelsen men de var veldig store. Resultatet var at jeg kunne cruise på meget lavt turtall (mindre støy, forbruk osv). Motoren var en VP 41 med 290DP drev, båten gikk som en drøm! Se tråden Prosjekt: Restaurerer Draco 23 Suncab Sitér dette innlegget Link to post
draco 20ht Svart 7.Mars.2018 Del på Facebook Svart 7.Mars.2018 Takk Larss1. Du har gjort en kjempejobb med restaurering ser jeg. Ser du har store flaps ja, så har du også ca 550kg motor/drev. jeg har nok bare halve vekta (qsd 2.0 150 hk). Trur jeg går for 12’ x 12’’ hvis ingen har erfaring med at det er for lite Sitér dette innlegget Link to post
Larss1 Svart 7.Mars.2018 Del på Facebook Svart 7.Mars.2018 Takk draco 20ht! En dag skal jeg ha en slik igjen, leken båt som trives godt i høy sjø Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.