Janoho Startet 20.Mai.2015 Del på Facebook Startet 20.Mai.2015 (redigert) Hei, Har en nyere etec evinrude 50 med litt instrumentproblemer. Tiltmåler virker når tenning står på, men når motor startes går det til topps og blir der(nåla dirrer) Tiltgiveren bak på motoren har jeg spurt opp, beveger seg greit. Turteller virker ikke i det hele tatt. Varsellys tror jeg virker når tenning slås på. Har tatt en rask sjekk av ledninger men trenger litt mer hjelp Jon Redigert 20.Mai.2015 av Janoho (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 20.Mai.2015 Del på Facebook Svart 20.Mai.2015 Ettersom den er "nyere" har du kanskje garantid enda. Jeg kan ikke svare deg om hva som er feil men hva med en telefon til forhandler, kanskje de har hvert borti problemet ditt. Uansett fint om du poster her når du har funnet ut av det. Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Janoho Svart 21.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2015 Snakket med de og de vil hjelpe men har ikke tid. Blir lenge å vente for en time. Noen tips til hvor jeg begynner feilsøkingen ? Virker som det er noe med kontrollboksen, ikke alltid chocke reagerer heller. Tilt og bensinmåler ser ut til å fungere fint med tenning på, men så snart jeg starter motoren blir de tullete Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.