MrLockertsen Startet 21.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2015 Eit dumt spørsmål, kanskje men er det meininga at ein skal kunne flytte vinsjtårnet på ein båthenger slik som denne? Sitér dette innlegget Link to post
jcjohansen Svart 21.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2015 Ja jeg kunne det på den hengeren jeg hadde til motorbåter min, men syns det ser ut som det feste nærmest båten har en sveisa brakett foran feste? Sitér dette innlegget Link to post
MrLockertsen Svart 21.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2015 (redigert) Takk for svar! Neida. det er ingenting som er sveisa fast ser det ut til. Kun festa med dei to rustne boltane. Det tok litt olje og muskelkraft, så løsna dei faktisk. På håret - eit par månader til med korrosjon, så spørs det om dei hadde løsna. :-P Då prøver eg å flytta vinsjtårnet litt lenger tilbake, slik at båten kan flyttast tilbake og motoren kan tiltast ned. Redigert 21.Mai.2015 av MrLockertsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MrLockertsen Svart 22.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2015 Det var (sjølvsagt) heilt uproblematisk. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.