Jump to content

knukket bit av halefinne drev - påvirker det i stor grad (bilde)?

Goodspeed

Recommended Posts

Mye spørsmål fra meg om dagen, men det nærmer seg mulig båtkjøp, og det dukker opp ting under inspeksjon. Håper dere bærer av meg  med det. :smiley:

Det gjelder altså drev (mercruiser for øvrig), der det har gått av en liten bit av endefinnen på drevet som dere kan se av bildet (litt dårlig kvalitet pga zooming). Verkstedet selger brukte mente det ikke ville ha noe å si, og mtp omfanget virker det heller ikke som det er vesentlig. Jeg kjente heller ikke noe vibrasjoner eller andre ustabiliteter når jeg prøvekjørte båten. Noen som har erfaring med dette, jeg vil nødig at dette skal kunne gi noe utslag i senere tid eller lignende? Det er altså biten helt på tuppen som vender mot propellen som er slått bort (kjørte på objekt i sjø, ikke landstøting).

Er dette uproblematisk?

bilde

Redigert av Goodspeed (see edit history)

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Bare å file/pusse den fin og rund og lakke med phantom black.

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...