sjonkel Startet 21.Mai.2015 Del på Facebook Startet 21.Mai.2015 Jeg så i redningsselskapets blad i våres der det var reklame for en ny trådløs ekkolodd. Ekkoloddet besto kun av en svinger som sendte trådløse 3D bilder av bunnen til en iPad. Prisen var litt over 2000,- Jeg kan ikke finne ut hva dette produktet heter... Noen som vet hvilket produkt/modell jeg leter etter? -Grimstad Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 21.Mai.2015 Del på Facebook Svart 21.Mai.2015 http://www.raymarine.no/view/?id=11201 Sitér dette innlegget Link to post
sjonkel Svart 21.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2015 ah.. stemmer. Noen som har erfaring med denne? -R. Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 21.Mai.2015 Del på Facebook Svart 21.Mai.2015 Skannende ekkolodd er flott for å studere bunnforhold på relativt grunt vann, og funksjonen i denne er den samme som i Dragonfly-serien. Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.