andre andersen Startet 23.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2015 (redigert) Skal det Være kontakt mellom dem to punkter der https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152704777791792&l=1666d61aad når jeg måler med et ohm meter i andre enden av kablen ? Redigert 23.Mai.2015 av andre andersen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
176-671 Svart 23.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2015 DC-kontakt, ja - meget trolig. Det er det du måler med et ordinært multimeter. For AC (og med det RF) gjelder andre spilleregler, og det du måler med et slikt instrument er egentlig ikke veldig relevant for noe som helst. Problemet med en slik installasjon er at du ikke (enkelt) kan måle om du har en reell kortslutning i kabel/plugg, noe som dessverre er tilfelle litt for ofte. Har du problemer med radioanlegget? Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
andre andersen Svart 23.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2015 jepp for jeg for kontak mellom dem to punktene inni antenna når jeg måler på minus på den jeg skrur inn i vhfen min Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.