kapptein Startet 9.Mai.2005 Del på Facebook Startet 9.Mai.2005 (redigert) Har hørt om et firma i Bergen som har masse utstyr og saker som spesielt vi med gamle båter kan ha nytte av. Mener at navnet er Faannesen, eller noe lignenede. Fant ikke noe på nettet. Er det noen lokalkjente som kan hjelpe? Redigert 9.Mai.2005 av kapptein (see edit history) Sitér dette innlegget Mjøssamlingene Link to post
880 Svart 9.Mai.2005 Del på Facebook Svart 9.Mai.2005 (redigert) denne.......... http://www.faannessen.no/index.htm Redigert 9.Mai.2005 av bmo (see edit history) Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
kapptein Svart 9.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2005 Takk bmo, det var kjapt! Det manglet altså bare en "s".... Sitér dette innlegget Mjøssamlingene Link to post
MortenT Svart 9.Mai.2005 Del på Facebook Svart 9.Mai.2005 Legg merke til at butikken på Nykirkealmenning er stengt Sist jeg var innom snakket han om å flytte lengre ut i Strandgaten. Men jeg skulle innom ham å handle litt i slutten av forrige uke og da var det fortsatt gråpapir på vinduene. Håper han åpner igjen snart! Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 9.Mai.2005 Del på Facebook Svart 9.Mai.2005 I fylgje Gule sider har dei no adresse Skoltegrunnskaien 1, - altså på andre sida av Vågen. Dei har også ein relativt ny butikk i Strandgaten 207 (omlag vis a vis Polet på Nordnes). Men det er visst først og fremst ein fargehandel + fiskeutstyr. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
MortenT Svart 10.Mai.2005 Del på Facebook Svart 10.Mai.2005 Var innom ham i dag Butikken er åpen og utvalget er like stort som før! Gråpapiret viste seg å være til deler av lokalet som så ut som enten lager eller ikke helt ferdig oppsatt.... Jeg tok tydligvis feil. Ulempen er at det ser mer ut som en en "malingsbutikk" ved første øyekast.... Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 10.Mai.2005 Del på Facebook Svart 10.Mai.2005 Ser han har mye artig innen båtrelaterte artikler, men synes at prisene ligger noe i overkant av hva jeg forventet ? Sammenlignet enkelte varer mot Maritim sine katalogpriser, og ser at Maritim kommer bedre ut..... Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 10.Mai.2005 Del på Facebook Svart 10.Mai.2005 Benyttet selv som oftes "lageret" på skolten når jeg handlet. Du kunne kun kjøpe hele pakker, men prisen kunne INGEN slå. Det virket som om det var nettopris.... Kjøpt noen tusen skruer her... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Goddis77 Svart 10.Mai.2005 Del på Facebook Svart 10.Mai.2005 Benyttet selv som oftes "lageret" på skolten når jeg handlet. Du kunne kun kjøpe hele pakker, men prisen kunne INGEN slå. Det virket som om det var nettopris.... Kjøpt noen tusen skruer her... <{POST_SNAPBACK}> Har selv handlet der. Greie priser iforhold til andre i området. Må betale kontant, men har mye rart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.