syvers Startet 26.April.2003 Link til dette innlegget Startet 26.April.2003 Etter å ha fulgt med her en stund nå skjønner jeg at mange er i full gang med sjøsettingen. Enkelte av oss andre ferskvannstullinger må nok vente en god stund ennå . Se på bildene nedenfor, så skjønner dere hvorfor. Bildene er tatt for en snau uke siden. Første bilde viser Gansvika, og bilde nummer to er Mørk Brygge. (for de som ikke er kjent er altså dette i Øyeren). Dere kan forøvrig se mere fra Mørk Brygge (sommerstid) her,:http://home.online.no/~jasyvers/index.cfm og finne en masse stoff om Øyeren her: www.oyeren.org hilsen en som venter på vann syvers Her skal liksom båten ligge da! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 26.April.2003 Link til dette innlegget Svart 26.April.2003 ...Her skal liksom båten ligge da!Føler med deg. Det er minst like trøstesløse forhold på mine kanter ved Mjøsa også! Det pussige er at det går ikke i antall centimeter før man kan sjøsette - det går i antall meter! Heldigvis har jeg igjen drøssevis med prosjekter, så det haster ikke på lenge ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 26.April.2003 Link til dette innlegget Svart 26.April.2003 Litt av et dilemma å ha båt i ferskvann skjønner jeg, blir sommerværet fint betyr det sen sesong året derpå... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.