Jump to content

Sjøsetting? - ikke ennå, nei !


syvers

Recommended Posts

:seeya:

Etter å ha fulgt med her en stund nå skjønner jeg at mange er i full gang med sjøsettingen.

Enkelte av oss andre ferskvannstullinger må nok vente en god stund ennå  :yesnod:. Se på bildene nedenfor, så skjønner dere hvorfor. Bildene er tatt for en snau uke siden. Første bilde viser Gansvika, og bilde nummer to er Mørk Brygge. (for de som ikke er kjent er altså dette i Øyeren).

Dere kan forøvrig se mere fra Mørk Brygge (sommerstid) her,:http://home.online.no/~jasyvers/index.cfm og finne en masse stoff om Øyeren her: www.oyeren.org

 

hilsen en som venter på vann  :smiley:

syvers  :seeya:

Bilde

Bilde

Her skal liksom båten ligge da!  :drink:

Link to post
Share on other sites

...Her skal liksom båten ligge da!

Føler med deg. Det er minst like trøstesløse forhold på mine kanter ved Mjøsa også! Det pussige er at det går ikke i antall centimeter før man kan sjøsette - det går i antall meter! Heldigvis har jeg igjen drøssevis med prosjekter, så det haster ikke på lenge ennå. :yesnod:
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...