Jørn Kynningsrud Startet 25.Mai.2015 Del på Facebook Startet 25.Mai.2015 Hei som emnetittelen sier har jeg tydeligvis fått en liten oljelekkasje bak reimhjulet på en av mine KAD 300 er det noen er som har demontert dette hjulet og evt. om det er enkelt og byttet denne simringen? Er ingen stor lekkasje men jeg liker og ah det rent og pent i motorrommet og her kommer det litt olje slik at dette blir med reimhjulet rundt, og da blir det jo en del små svarte prikker som jeg ikke liker. tips og råd mottas med stor takk. Sitér dette innlegget Link to post
Jørn Kynningsrud Svart 27.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2015 Ingen som har vært borti lignenes problem? Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart 28.Mai.2015 Del på Facebook Svart 28.Mai.2015 det er veldig enkelt å bytte , men du må låne en avtrekker av en volvo penta mekaniker. denne brukes også til å montere det på plass igjen. så det er en spesiell avtrekker.har gjort dette på begge mine kad,er Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.