Vegar72 Startet 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2015 Jeg har et problem med powertrim som er noe mystisk, jeg kan ikke trimme ut når drevet settes i gir. Settes spaken i fri trimmer den, økes turtallet uten at drev står i gir trimmer den. Powertrim styres av EVC boksen Motor: D3 Drev: DP-SMTD3 Følgende er sjekket/gjort: Byttet betjeningsbryter Byttet sensor på drev Byttet releer Kalibrert Trim (-6 til +6), Beach (+6 til +30) Tilt (+30 til +45) Bindt fast drev med jekkestropper i båten for å teste med motstand, trimmer også da. Powertrim virker som om den skulle vært innenfor området Beach, trimmer kun inn og ikke ut. Noen som har vært borte i lignende eller har en anelse om hva som forårsaker dette? Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 26.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 hvordan er nivået i oljetanken til hydraulikken? :) Sitér dette innlegget Link to post
Vegar72 Svart 26.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2015 Nivået er perfekt, som sagt fungerer trimmen helt fint når båten ikke er i gir. EVC boksen gir ikke strøm ut til "trim ut" når båten er i gir. "Trim inn" fungerer. Sitér dette innlegget Link to post
wilhelm72 Svart 11.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2018 Fant du løsningen på problemet? Jeg sliter med akkurat det samme. Sitér dette innlegget Link to post
Vegar72 Svart 11.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2018 Hei, Det var ledningen fra trimbryteren som var i klem/kortsluttning inni gir/gass kontrolleren. Demonterte og isolerte ekstra og byttet samtidig microbryteren til tilten. Sitér dette innlegget Link to post
wilhelm72 Svart 11.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2018 Tusen takk for raskt og presist svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.