Jump to content

Hvor finne brukermanual/servicehåndbok Mercruiser 1,7 dti 05 mod.?

Goodspeed

Recommended Posts

Jeg er på utkikk etter brukermanual og servicehåndbok til en 2005-modell mercuiser 1,7 dti.

jeg har funnet servicemanual nr 29 (link for interesserte; http://boatinfo.no/lib/mercruiser/manuals/mercruiser29.html#/6), men jeg finner ingen brukerhåndbok på nett. Så mine to spm er - 1) gjelder denne servicemanualen (fra 2001) også for en 2005 modell (den "nye" varianten som det står 120 hp på)?

og 2) noen som vet hvor man kan finne brukerhåndbok? Jeg har sendt mail til noen forhandlere og avventer svar, og vil oppdatere om jeg får treff hos noen av dem- men utålmodig som jeg er, så prøver jeg lykken her også samtidig.  :smiley:

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Perfekt! Der fant jeg manualer fra flere år - jeg regner med at en operasjonsmanual fra juni 2006 kan benyttes for en 2005-modell motor. Det har vel ikke skjedd noen større praktiske endringer i perioden?

Tusen takk! :thumbsup:

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Her er det mulig å laste ned mye: http://download.brunswick-marine.com/download

Jeg har lett overalt i både servicemanualer og operasjonsmanualer, men jeg kan ikke se noen sted der det er tabeller for oljetrykk og motortemperatur ved varm og kald motor. Har du kommet over det i manualer til din motor?

Goodspeed

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...