Jump to content

Batteri i Garmin GPSmap 525

Prebensen

Recommended Posts

• 4 år senere...

Jeg har en gammel GPSmap 524 som jeg hadde samme problem med i fjor. Da åpnet jeg kartplotteren, men måtte også ta av et datterkort før jeg fikk tilgang til det oppladbare batteriet som var loddet fast. Nytt batteri kjøpte jeg på Aliexpress. Etter 6 mnd opplag nå nettopp husket plotteren fortsatt dataene fra sist høst. Veldig fornøyd! 

Jeg har en gammel GPSmap 524 som jeg hadde samme problem med i fjor. Da åpnet jeg kartplotteren, men måtte også ta av et datterkort før jeg fikk tilgang til det oppladbare batteriet som var loddet fast. Nytt batteri kjøpte jeg på Aliexpress. Etter 6 mnd opplag nå nettopp husket plotteren fortsatt dataene fra sist høst. Veldig fornøyd! 

Screenshot_2020-05-22-16-50-06.png

On 5/17/2020 at 6:39 PM, jørn said:

Her er lik til "how to": http://www.dalton.ax/gpsmap420/

Jepp. 525 har dessverre litt mer plundrete plassering enn 420, det er min gps jeg postet bilde av. På baksiden av hovedkortet (så det må skrues ut) og inni skjermingsboksen. Men på ingen måte umulig. Heldigvis er skjermen bare å vippe opp med en skrutrekker (noen produsenter lodder disse fast :( )

@pedaltom: min favorittsjappe på internett, men ikke villig til å vente denne gangen dessverre :) 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...