Prebensen Startet 27.Mai.2015 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2015 Jeg har en slik plotter. Og når den starter opp virker det som om den har mistet oversikten over hvor den er hen. Det tar fryktelig lang tid før den finner posisjonen. Imens må jeg svare nei på spørsmål om tid og sted. Noen som har opplevd lignende? Er det et batteri inni disse som må byttes med jevne mellomrom? Sitér dette innlegget Link to post
ttyridal Svart 17.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2020 Gammel tråd, men Fant du noen gang ut av dette? Min 525 har begynt med samme symptomer ? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 17.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2020 Tror ikke du får svar fra Prebensen, snaue to år siden forrige innlogging. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 17.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2020 ttyridal skrev for 3 timer siden: Min 525 har begynt med samme symptomer ? Mener å ha hørt at det er ett internbatteri som begynner å bli dårlig. Uansett fungerer de igjen etter noen timer med strøm så det er bare til å ha på strømmen til det skjer. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 17.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2020 Her er lik til "how to": http://www.dalton.ax/gpsmap420/ Sitér dette innlegget Link to post
ttyridal Svart 22.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2020 Jepp.. det er batteri i gpsmap 525 Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 22.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2020 Jeg har samme problem hver gang jeg ikke brukt den på en god stund. Bare la den stå på lenge så funker den fint sen Har prøvd å demontere for å se om batteriet var enkelt tilgjengelig, kan bekrefte at de er det ikke. Jeg bare lever med det nå mere, skifter den ikke ut før den streiker helt. Sitér dette innlegget Link to post
Pedaltom Svart 22.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2020 Jeg har en gammel GPSmap 524 som jeg hadde samme problem med i fjor. Da åpnet jeg kartplotteren, men måtte også ta av et datterkort før jeg fikk tilgang til det oppladbare batteriet som var loddet fast. Nytt batteri kjøpte jeg på Aliexpress. Etter 6 mnd opplag nå nettopp husket plotteren fortsatt dataene fra sist høst. Veldig fornøyd! Sitér dette innlegget Link to post
Pedaltom Svart 22.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2020 Jeg har en gammel GPSmap 524 som jeg hadde samme problem med i fjor. Da åpnet jeg kartplotteren, men måtte også ta av et datterkort før jeg fikk tilgang til det oppladbare batteriet som var loddet fast. Nytt batteri kjøpte jeg på Aliexpress. Etter 6 mnd opplag nå nettopp husket plotteren fortsatt dataene fra sist høst. Veldig fornøyd! Sitér dette innlegget Link to post
ttyridal Svart 22.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2020 On 5/17/2020 at 6:39 PM, jørn said: Her er lik til "how to": http://www.dalton.ax/gpsmap420/ Jepp. 525 har dessverre litt mer plundrete plassering enn 420, det er min gps jeg postet bilde av. På baksiden av hovedkortet (så det må skrues ut) og inni skjermingsboksen. Men på ingen måte umulig. Heldigvis er skjermen bare å vippe opp med en skrutrekker (noen produsenter lodder disse fast :( ) @pedaltom: min favorittsjappe på internett, men ikke villig til å vente denne gangen dessverre :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.